شیشه های بلوک چیست؟
نوشته شده توسط : poya

 

قیمت عدسی بلوکات ژاپنی

این روزها نام شیشه های بلوک را می شنویم، اما این شیشه ها چیست؟! شیشه های مسدود کننده نور آبی به طور ویژه برای فیلتر کردن پرتوهای مضر آبی و بنفش طراحی شده اند. این اشعه ها اغلب از صفحه های دیجیتال مانند تلویزیون، تلفن همراه و تبلت ساطع می شوند و چشم را در معرض آسیب قرار می دهند.

 

استفاده بیش از حد از صفحه نمایش های دیجیتال در سراسر جهان بسیاری از دانشمندان را نگران کرده است. در واقع، ما از ساعت 6:30 صبح با آلارم های تلفن خود شروع به بیدار شدن کردیم. ساعت 6:35 اینستاگرام را چک می کنیم و ساعت 9 صبح مدام به صفحه کامپیوتر در محل کار خیره می شویم. ساعت 12 ظهر هنگام ناهار به دوستان و همکاران پیامک می دهیم و اخبار را می خوانیم. ساعت 13:00 به سر کار برمی گردیم و ساعت 17:00 فیلم تماشا می کنیم.

 

اگر قبل از خواب به همین عادت نگاه کنیم، بارها به سراغ گوشی خود خواهیم رفت. شکی نیست که برای در امان ماندن از نور آبی قیمت عدسی بلوکات ژاپنی و اثرات مضر آن باید عینک مسدود کننده نور آبی بخریم. زیرا سازندگان این عینک ادعا می کنند که این دستگاه از چشم محافظت می کند.شیشه های بلوک چیست؟

نور آبی چیست؟

قبل از خرید عینک مسدود کننده نور آبی، ممکن است سوالاتی در ذهن شما وجود داشته باشد. قبل از درک نحوه عملکرد عینک های نور آبی، بهتر است ابتدا نور آبی را درک کنید. رنگ های اصلی طیف نور از آبی تا قرمز متغیر است. نور آبی نزدیک ترین نور به اشعه ماوراء بنفش است و انرژی بسیار بالایی دارد. طول موج نور در مقایسه با رنگ های نزدیک به قرمز کوتاه تر است. اما آنها اغلب به چشم ما ضربه می زنند.

 

جالب است بدانید که نور آبی نیز در نور خورشید وجود دارد و ریتم زندگی ما را در طول روز و شب کنترل می کند. توجه داشته باشید که وقتی ما در معرض نور آبی زیادی از صفحه های دیجیتال قرار می گیریم، چشمان خود را در معرض نور غیر طبیعی و مضر قرار می دهیم. طبق تحقیقات، نور آبی باعث خستگی چشم و سردرد می شود و خواب بدن را مختل می کند. به همین دلیل عینک بلوکات محافظی عالی برای محافظت از چشمان ما در برابر نور آبی و همه علائم است.

 

 

 

قیمت عدسی بلوکات ژاپنی

عینک بلوکات چگونه کار می کند؟

فیلترهایی در عینک بلوکات تعبیه شده است تا از ورود نور آبی از صفحه نمایش دستگاه های الکترونیکی به چشم ما جلوگیری کند.به همین دلیل از خستگی، اشک، فشار و حساس شدن چشم ها و خواب آلودگی جلوگیری می کند.





:: برچسب‌ها: لنز عینک بلوکات,عدسی بلوکنترل هویا,عدسی بلوکات ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: